Friday 20 August 2010

Moja pierwsza torebka


Witajcie!
Wczoraj wieczorkiem uszylam moja pierwsza torbe na dlugich raczkach. Uszylam ja wg, wzoru na woreczek. 
Nowa wlascicielka byla uradowana! A to dla mnie najwieksza radosc! To bedzie torebka podrozniczka, za 2 tyg. poleci z wlascicielka na Slowacje. 
Torebeczka ma lewandowa podszewke i z tego samego materialu maly kwiatuszek. 
Oto kilka zdjec torby i jej nowej pani. 



A na deser wszechobecny "duch" mojego synka Franka. Frankie musial oczywiscie asystowac i udalo sie zrobic takie oto zdjecie


I jak sie Wam podoba moja torebeczka?


Pozdrawiam z deszczowej wyspy
A.








7 comments:

  1. Torebeczka świetna ;-)) takie zdjęcia "ducha" zawsze lubiłam.

    ReplyDelete
  2. Wow, Franek to spec od efektów specjalnych jak widać:))
    Torebeczka cudeńko - wdzięczna i dziewczęca, pasuje do nabywczyni:)) A ten kwiatuszek to taka - jak to się mówi - wisienka na torcie:)
    Pozdrawiam cieplutko!:))

    ReplyDelete
  3. torebeczka super ! śliczny materiał !

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  4. kurcze, jesteś niesamowita :-), pozdrowienia dla małego dobrego "duszka" :-)

    ReplyDelete
  5. Urocza torebeczka. Nic dziwnego, ze właścicielka taka uśmiechnięta.

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Świetna torebusia:) Kolorki bajka!
    "Duch" zjawiskowy:)))

    ReplyDelete
  7. Swietny torbiszonek i bardzo wdzieczny material:)
    A duch slodziak:) Kto sie boi duchow???:DDD

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!