Friday 27 August 2010

Moj pierwszy kroliczek



Witajcie!
Przedstawiam Wam krolika Feliksa. Jutro pojedzie on na military show, ktore odbywac sie bedzie w Dublinie. Bedzie mozna go kupic na stoisku z odzieza i sprzetem militarnym.
Jest on pierwszym z serii krolikow. Fajnie sie je szyje wiec dzis wykroilam kolejnych 5 kroliczych cialek. Efekty mojej pracy pokaze po weekendzie.







Chcialabym rowniez napisac Wam o akcji pomocy malej Amelce!! Wejdzie prosze na baner umieszczony na moim blogu po prawej stronie. Tam znajdziecie wszytkie informacje jak mozna pomoc!!!! Kazdy grosik i dobre slowo jest na wage zlota!!!! 
Na stronie mozna  bedzie kupic jeden z moich tworkow, pieniazki zasila akcje!  Bardzo Wam dziekuje za zainteresowanie i pomoc!!!!!!!!!!!! 





Dziekuje Wam dziewczyny za wszytkie mile slowa, dodaja mi skrzydel!!!!!!!!!
Zycze Wam milego i tworczego weekendu!
Pozdrawiam z deszczowego Lusk
A.

19 comments:

  1. Feliks jest superowy ! moro ubranko - bomba !!!

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. Aśka królik jest boski :))
    buziole :**

    ReplyDelete
  3. Asiu, króliczek fantastyczny! Ubranko czadowe, będzie się świetnie prezentował wśród sprzętu militarnego :) Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  4. Świetny... i ten czerwony nosek ;-))

    ReplyDelete
  5. Jejku, Asiu, osiągnęłaś perfekcję w szyciu na maszynie. Króliczek jest piękny, świetne to moro, normalnie czad :-). Wkleiłam na swoim blogu wykrój koszulki dla króliczka, nawet nie pamiętam, skąd to ściągnęłam, więc ciężko by mi było podać link. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Do boju marsz, do boju :) Super!

    ReplyDelete
  7. bardzo fajnie wyszel pan krolik. fajne ma porteczki bardzo oryginalne. dla mnie extra.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Króliś bomba!
    Asiu, czy ty śpisz przy maszynie żeby czasu nie marnować??? W takim tempie zasuwasz z TYMI pieknościami szyciowymi że normalnie nie nadążam z komentarzami:))))
    Serdeczności ślę:)

    ReplyDelete
  9. ah ta tilda i jej krolisie anieliczki spioszki mozna oszalec. ja chyba tez sie zarazilam ta mania... pozdrawiam goraco z londynu i zapraszam na mojego bloga
    agaphcia.blogspot.pl

    ReplyDelete
  10. no pięknie :))))

    coraz nowsze pomysły rewelacja :)

    siostra

    ReplyDelete
  11. Jesteś niesamowita! Mam nadzieję, że Feliks trafił w dobre ręce:) Królik cudny, a Ty szyjesz z prędkościa błyskawicy!:DD

    ReplyDelete
  12. Asiu kroliczek jest boski, bardzo bym takiego chciala miec, choc moze w mniej "wojskowym" ubranku:-)
    Zapraszam Cie do zabawy blogowej, szczegoly w moim ostatnim poscie.
    milego wieczoru
    Basia

    ReplyDelete
  13. wyjrzyj Asiu na chwilkę zza gromadki uszytych Aniołków, lal i króliczków i dołącz do zabawy, zapraszam Cię, szczegóły na moim blogu :-), dziękuję, ze tak często mnie odwiedzasz i zostawiasz miłe komentarze :-)

    ReplyDelete
  14. Fajny ma stroj bojowy:) Jak poszlo?
    Masz maila:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  15. ASIU, Zapraszam Cię do zabawy w LUBIENIE :)))
    Szczegóły u mnie:)

    ReplyDelete
  16. piękności tworzysz Asiu,bede stałym gościem:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  17. O masz !! Jakiż cudny krolik w moro!!!

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!