Thursday 19 August 2010

Woreczek, serwetka i pyszne ciasteczka

Witajcie!
Korzystajac z kurskiu Alizee http://alizee-domalizee.blogspot.com/2010/01/lawendowa-podusia-siatka-torba-woreczki.html zrobilam worek na zabawki mojego mlodszego synka




Swietny kursik! POLECAM!! Bardzo dokladnie wytlumaczone jak co i kiedy zaprasowac, zszyc! Woreczki robi sie blyskawicznie! Najdluzej trwa wyciecie rownych 4 prostokatow.


W tak zawanym miedzyczasie wydziergalam na szydelku serwetke w ksztalcie serduszka. Tak, zeby pasowala do koszyczka. Do tego wczoraj z moim synkiem, kolezanka i jej pociecha upieklismy ciasteczka. I oto jest koszyczek pelen maslanych ciasteczek!








Prosze sie czestowac!!!

8 comments:

  1. Witaj
    Asienka sliczny ten woreczek Kubusiowy. A na zabawki czy inne rzeczy dl dzieci jak znalazl. Ja dl moich dzieciakow tez szyje takie bo to ladniejsze niz te plastkiowe marketowe pudla na zabawki. Material bardzo ladny.
    a serwetka sliczna i chyba bardzo pracochlonna.Ciastka bys mogla mi wyslac bo ja nie umiem nic piec (a jestem po gastronomiku).
    pozdrawiam papappa

    ReplyDelete
  2. Fajniusi woreczek ;-)) Świetna robota ;-))

    ReplyDelete
  3. Woreczkomania po kursiku Alizee i u mnie zimą trwała:))) Popieram - szycie błyskawiczne:)
    Serwetka urocza:) Ciastka smakowite:)

    ReplyDelete
  4. Woreczek cudny, chyba się skuszę na uszycie (bo na dziecięce zabawki pojemników nigdy dość) tylko się uwinę z makatką-organizerem (moim bieżącym szyciem) :))
    A z ciasteczek podkradnę..gwiazdeczki,o:))
    Ściskam cieplutko!:)

    ReplyDelete
  5. No proszę, Super Mama, Super Gospodyni domowa, krawcowa, Matka-Polka dziergająca...same wspaniałości :-)

    ReplyDelete
  6. Kubusiowy woreczek - super !!!

    a ciasteczka tak smakowicie wyglądają ,że aż u mnie pachnie :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  7. Woreczek jak woreczek, fajny, ale serweta!!! Taka serdeczna, zdolniacha!
    :D

    ReplyDelete
  8. Serwetka jest prześliczna! Strasznie mi się podoba :) Gratuluję umiejętności i po cichu przyznam, ze ich zazdroszczę...

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!