Wednesday 25 August 2010

Zosia - anielica






Witajcie!
Dzis chcialam Wam pokazac kolejnego aniolka z serii "sklepowych"
Zosia ma na imie. Wykonalam ja z lnu. Spodenki bialy len, a bluzka bialy z czerwonymi mazaniami. Material jest sliczny, delikatny, lejacy len...marzenie! Sama chcialabym miec taki komlecik hihihihi








Dziekuje Wam bardzo za wszystkie komentarze i maile. Jest mi strasznie milo, ze moje anioleczki sie podobaja!!! Musze sie tez Wam pochwalic moim pierwszym zamowieniem!!!! Ma to byc torebka z wkladka...pokaze jak zrobie. Juz mam pomysl!!!

Dzis musze zaczac robic kroliki w stroju moro. Wkrotce wiecej szczegolow.

Jeszcze raz dziekuje za odwiedzinki i komentarze.
Pozdrawiam
A.

8 comments:

  1. Zosia wielkiej wprost urody jest :) Pięknie Ci wyszła Asiu. Jeśli chodzi o komplecik to i ja chętnie bym taki sobie sprawiła :)) Pozdrawiam cieplutko:)))

    ReplyDelete
  2. Witaj! jestem w końcu z rewizytą :) coś mi blokowało jak chciałam wchodzić na Twój blog, ale znalazłam inny sposób :) ja nadal raczkuję jeśli chodzi o techniczną stronę blogowania :) Zauważyłam,że zamiast coś robić, to ostatnio przesiaduję przy kompie i tylko podziwiam co zrobili inni, a tu wakacje się kończą... Podziwiałam tego Karolka, fajny jest!
    Pozdrawiam, Agnieszka

    ReplyDelete
  3. I Karol doczekał się swojej towarzyszki:) Urocza ta Twoja Zosia:)
    Gratuluję pierwszego zamówienia, ściskam cieplutko!:)

    ReplyDelete
  4. Śliczna ta moja imienniczka :)
    Gratuluję zamówienia, pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  5. Ej, Zocha! Ale Ty laseczka jesteś :-D, jaka piękna "trwała" i ten odcień blondu, fiu, fiu :-). A królików w moro wręcz nie mogę się doczekać. Widzę, ze rozszyłaś się na maksa, fajnie. Ja też szyje i szyję, może niedługo pochwalę się efektami na blogu :-). Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Jejciu, ale śliczniutka ta Zosia:)Wygląda tak fajniutko z tym serduchem:)Świetne rzeczy szyjesz!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Ciesze sie, ze moja serdeuszkowa Zosia Wam sie podoba! Nad zamowieniem popracuje w przyszlym tygodniu! Oczywiscie pokaze jak tylko dojdzie do wlasciciela!

    ReplyDelete
  8. Noski Twoich anielic sa slodkie:)
    Kocham len i ten komplecik jest bardzo, bardzo elegancki, moze i by starczylo na jakies wdzianko? Ja czesto mysle o "duzych" projektach:)

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!