Tuesday, 11 January 2011

Ruda i azurowe wdzianko

Witajcie!
Nie wiem, jak u Was ale u mnie praca wre! Pomyslow pelna glowa, zaczelam robic wiosenne ozdoby na szydelku, przymierzam sie do wydziergania sobie azurowego sweterka na lato. To bedzie moje pierwsze wdzianko, ale strasznie mi sie podoba, wiec chce sprobowac. Czekam tylko na przesylke z Pl. Bedzie wloczka i kilka wstazeczek, ktore moja siostra do mnie wysyla ;)
Moj sweterek bedzie w odcieniach niebieskiego.
Wzor, jak i wszystkie porady dotyczace wydziergania tego cacka dostalam od przesympatycznej Beaty. Koniecznie zobaczcie jej prace!  
 
My work is in progress! A head full of ideas, I started to do the crochet
spring ornaments and I prepare to do the openwork cardigan for the summer. This will be my first stage outfit, I like it very much, so I want to try doing it. I'm just waiting for the parcel from Pl. It will be yarn and a few ribbons, which my sister is sending to me;)
My sweater will be in shades of blue.
The pattern, and all tips on doing this gem I received from sympathetic Beaty. Be sure to see her work!
Podoba Wam sie?? 
Jest tylko maly problem...hihihi...wzor jest na 40 rozmiar a ja jestem bardziej oplywowa hihihi nic, chcesz byc piekna...musisz zaczac diete hihihi


Do you like it?
There is just a small problem ... hahaha ... pattern is size 40 and I'm more streamlined hahaha and if you want to be beautiful ... you have to start dieting hahaha
 
I oczywiscie szyje!! Koncze kolejne anielice ;)  Strasznie mnie ciesza nowe zamowienia, to chyba oznacza, ze jeszcze sie Wam nie znudzily ;) Dziekuje Wam bardzo!
To aniolek zrobiony dla Samanty, mama nadzieje, ze sie spodobal ;)
And of course, I'm sewing on a machine! I finishing angels;) I'm very excited about the new orders, it probably means that you are not tired yet of them:) Thank you very much!
This angel was made for Samantha, I hope you liked;)





Bardzo Wam dziekuje, za kometarze i udzial w moim candy ;) Aniolek z serduszkiem juz sie nie moze doczekac swojego nowego domu! Zapisy wciaz trwaja ZAPRASZAM

Thank you very much for your comments and participation in my candy;) There is an angel with a heart waiting for a new home! Enrollment is still ongoing INVITE


Sciskam mocno /Greet
A.

22 comments:

  1. wdzianko przecudne,Aniołek oczywiście też :)

    ReplyDelete
  2. Ażurowy sweterek wygląda bardzo ciekawie i na pewno będzie idealny na letnie wieczorki bo liczę że w tym roku lato nas rozpieści swoim ciepłem:)))) A aniołek jest cudowny!! Nie wiem jak Ty szyjesz te rekawy. Raz próbowałam i płakać mi się chciało:(( no jakas chyba niegramotna jestem:((((

    ReplyDelete
  3. Fajny sweterek w romantycznych pastelach:)
    Anielica jak zwykle superowa, torbeczkę z pudelkiem ma uroczą:)

    ReplyDelete
  4. Piękna anielica, a sweterek zrób koniecznie bo jest śliczny

    ReplyDelete
  5. Lubię rude. A jeszcze jeśli jest do tego rude i pyzate to po prostu rewelacja!

    ReplyDelete
  6. Śliczny jest ,najpiękniejsze ma włosy :))

    ReplyDelete
  7. wow! ale piękny ażur ... :)
    aniołek śliczny, taki wiosenny :)
    Asiu, pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  8. Cudna rudowłosa pannica ;-))

    ReplyDelete
  9. Te rude u Ciebie strrrasznie dużo uroku maja :)

    ReplyDelete
  10. śliczna ten rudy aniołek, taki kolorowy, lecz ten z Candy mnie się bardziej podoba,

    pozdrawiam U.

    ReplyDelete
  11. Anielica świetana. Mo fajnie rude wloski.
    Sweterek równiez bardzo fajny-trzymam kciuki i koniecznie pokaz jak juz go zrobisz.
    buziaczki

    ReplyDelete
  12. Ładny ażurek - na większy rozmiar po prostu dodajesz jeden, dwa... motywy, a jeśli tylko trochę większy to odrobinę grubszą włóczkę i szydełko
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Ech, umiejętności dziergacza zazdraszczam niemożebnie:)) Ja nie mam ani cierpliwości, ani chęci :) ALe może nauczyciela mi trza???
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  14. Asiu ja maluje akrylami,czasami3 warstwy,a co do wymianki,ja wciąż się wymieniam z dziewczynami z blogów jestem bardzo chętna napisz co Cię interesuje,pa ,pozdrowienia

    ReplyDelete
  15. Anielinka sliczniutka.
    A sweterek na zdjeciu prezentuje sie REWELACYJNIE:-)
    Pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete
  16. Aniołek uroczy, masz talent:)
    Pozdrawiam.

    http://betti400.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. piękne tildowskie anioły . Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga , wpadaj częściej. Pozdrawiam gorąco Aneta.

    ReplyDelete
  18. Rudzielec jest cudny!
    Na pewno oczaruje nową właścicielkę.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    ReplyDelete
  20. No ja mam słabość do wszelkich rudzielców, począwszy od lalek, tild, zwierzaczków a na rudych "człowiekach" kończąć ;-) Dzieki Asiunia za ostatni komentarz u mnie, nie sądziłam że byłas aż taką "kobietą sukcesu" i że ty masz dzieci!!!!! Ja mysle ze ty masz taki charakter że ze wszystkiego potrafisz czerpac radośc i wyłuskać pozytywne aspekty. tak cie odbieram, no ale nie bawmy sie w psychoanalizę. Aniołeczek śliczniutki a torebeczka jaka słodka. Natomiast co do sweterka to jestem ciekawa tego azurkowego sweterka.

    ReplyDelete
  21. asiu prywata -neska sie do ciebie dobija. swoja droga mi tez takie wdzianko sie marzy

    ReplyDelete
  22. Śliczna ta ruda anielica. Z pewnością się spodoba :)pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!