Saturday 1 January 2011

Pierwszy dzien Nowego Roku/The first day of New Year

Witajcie!
Mam nadzieje, ze Wszytkie obudzilyscie sie z usmiechem na ustach!!! A moze jeszcze spicie po wczorajszym szalenstwie sylwestrowym?!

Moja noc sylwestrowa byla cichutka, maz pracowal cala noc, a ja ogladalam sobie serie "Milosci nad rozlewiskiem". Wyciszylam sie,  posmialam...tego mi bylo trzeba!!!

A teraz zaczynam z nowymi silami prace nad moimi anioleczkami i nie tylko! Postanowilam w tym roku troszke poszalec, a co! I bede szydelkowac, szyc i moze cos z masy solnej powstanie!
Nie wiem, czy mi uwierzycie, ale od paru dni myslami jestem juz na wiosennej zielonej laczce w okolicach Wielkanocy! Juz mysle co uszyc, co wydziergac...moze to klimat tutejszy, nie ma juz sniegu, temperatura na plusie, zielona trawka wokolo... nie wiem, ale dobrze mi z tym!!


Dzis kolejne moja praca wykonane jeszcze przed swietami na zamowienie kolezanki



I hope you wake up with a smile on your lips! Or are you still sleeping after yesterday's frenzy of New Year's Eve?


My New Year's Eve was quiet! My husband worked all night, and I watched the series "Love on the broads, " rested feel great!


And now with the new vigor begin work on my angels and more! I decided this year to do  a little horsing around! I'm going to crochet, sew, and maybe something with salt dough rise?

I do not know whether you believe me, but a couple of days I was already on the thoughts of spring green meadows in the vicinity of Easter! Already I'm thinking what I'm going to sew, knit ... maybe with the climate here, no snow, the temperature at plus, green grass all around ... I do not know, but I'm okay with that!



Today, the order I did before Christmas for my friend.









21 comments:

  1. Przesliczna jest!Ja też spędzałam sylwestra w samotności bo Misiek miał służbę...czasem tak bywa.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok zyczę.Samych pięknych chwil:)
    Buziaczki posyłam!

    ReplyDelete
  2. piękna ... taka wiosenna :)pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Śliczniutka Margaret. Bardzo lubię takie rudzielce :) Wielkanocne myśli dopadły i mnie więc nie czuj się osamotniona :) Wszystkiego naj, naj na ten Nowy Rok- przede wszystkim by udało się zrealizować wszystkie plany, szczególnie tych miłych przedsięwzięć :)

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w tej anielince jest cudna! A ja w Sylwestra robiła pisanki, więc o Wielkanocy chyba myśli już co raz więcej :)

    ReplyDelete
  5. Happy new year !!!....love Ria....xxx...

    ReplyDelete
  6. Margaret bardzo sympatyczna ! :)
    Pozdrawiam serdecznie i najlepszego Ci zycze w nowym roku :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny Aniołek ;-)) Szczęścia w Nowym Roku życzę ;-)) i spełnienia postanowień ;-))

    ReplyDelete
  8. Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń. A gdy się one już spełnia niech dorzuci garść nowych marzeń, bo tylko one nadają życiu sens. W Nowym Roku wielu szczęśliwych tylko chwil życzę:)

    ReplyDelete
  9. Asiu, Twoje Aniołki są cudne, magiczne, oj kusi mnie strasznie żeby mieć takiego dobrego duszka u siebie w domku ... Przejrzałam galerię i jestem pod wieeelkim wrażeniem !

    Co do wymianki, liczę ogromnie na to, że mnie wylosujesz ;P Kocham książki i kocham angielski (nawet studia odpowiednie skończyłam), a co do gatunku, to chyba literatura kobieca, taka, co to wszystko kończy się dobrze, jest moją ulubioną :)

    Pozdrawiam Cie bardzo, bardzo mocno !
    Lagatka

    ReplyDelete
  10. Piękna anielica!
    Rany jak ja Ci zazdroszczę tej temperatury na plusie :)

    ReplyDelete
  11. śliczna!! i ten berecik :) wow

    ReplyDelete
  12. Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku!

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2011. Piękna anielica

    ReplyDelete
  14. Śliczniusia Margaret. W takim jakby hipi klimacie? Asiu dziękuję za kartkę - dopiero wczoraj wyciągnęłam ją ze skrzynki. Piękna i pomysłowa ta kartkA!!! A u mnie sylwester podobny choc dosć pracowity.

    ReplyDelete
  15. "Boskie" te Twoje Anieliny, bardzo, bardzo mi się podobają. Czy mozna zamówić ? Pozdrówka

    ReplyDelete
  16. dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  17. Sis wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2011, więcej spokoju i odpoczynku :)))

    ReplyDelete
  18. Czym karmi się aniołki?

    ReplyDelete
  19. Asiu wszyskiego dobrego, zdrówka, kreatywności i spełnienia marzen zycze Tobie i Twojej rodzinie na ten nowy roczek.

    Anielica rewelacyjna.
    buziaki

    ReplyDelete
  20. Asiu-
    pomyslnosci wszelkich w Nowym Roku życze Ci-aga

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!