Saturday 20 November 2010

Szlachetna paczka



Kochani!

Dzis bedzie bardzo osobiscie.

Na moim pasku bocznym mozecie znalezc linka do akcji SZLACHETNA PACZKA!
Przeczytalam o niej u Marty http://pod-martulinowym-niebem.blogspot.com/.

Na zadane przez Nia pytanie, co wiesz o biedzie? Odpowiadam - Ja nie wiem nic!!!

Bo mialam to szczecie wychowywac sie w domu pelnym miloscie, z bardzo pracowitymi rodzicami! Mam czworo rodzenstwa, wiec moge napisac, ze pochodze z rodziny wielodzietnej! Rodziny, ktorej jestem dumna!! Kazdy z nas radzi sobie w zyciu, ma zdrowe dzieci i wspolmalzonka przy boku! Jestesmy szczesciarzami!!!! Ale ilu ludzi nie mialo tego szczescie!!!!!!!

Dzis jest czas kiedy to MY mozemy wyciagnac reke, do kogos kto mial mniej szczescia!!!


Prosze znajdz 10 min i zajrzyj na te strone https://www.szlachetnapaczka.pl/
Jest tam cala masa rodzin, ktore czekaja na nasza pomoc!!!! Pomozesz?????


Przezyjmy te Swieta inaczej!!!!!!


Caluje Aska

2 comments:

  1. Asiunia (mogę tak mówic do ciebie?) ty jesteś niewyobrażalnie niesamowita ... Dziękuję ci z całego serducha za ten post ... Tak prosto i jednakowo trafiająco do serca to napisałaś, że aż mi oczka się łzami pokryły. Dzięki.
    PS też już wybrałam rodzinę ...

    ReplyDelete
  2. Asiu, dobrze, że i Ty o tym piszesz. Ja też chętnie się przyłączę do akcji..
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Magda

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!