Wednesday 30 December 2009

Moje dłubaniny




Oj, dziś brzydko u nas! Pada i wieje! Najchętniej nosa bym z domku nie wyciągnęła...ale w Nowy Rok z pełną lodóweczką wypada wejść. Także jak M. przyjdzie do domku, ja porywam samochód i pedzę po małe co nie co!
Pokaże Wam dziś kilka moich prac! Wszystkie szydełkiem zmajstrowane!

Chyba nic z tego ... :( nie mogę dołączyć zdjęć!!! Ale dlaczego?!
?!?! Może później się uda! Oby!

Pozdrawiam słonecznie z zalanego Dublina.


No i udało się!!! Oto kilka moich prac!! Mam nadzieję, że się Wam spodobają!!!

Tę serwetkę zrobiłam w prezencie ślubnym dla moich irlandzkich przyjaciół. Dorobiłam kartkę i kwiatuszki na pudełeczku. Całość prezentowała się tak.



Tę serwetkę zrobiłam dla mojej mamy! Bardzo jej się podobała!! Średnica 75 cm.



Tulipankowa serwetka zrobina dla mojej koleżanki z Norwegii. Średnica 45 cm.


Tę serwetkę zrobiłam dla mojej dobrej znajomej holenderki! Bardzo jej sie podobała! Średnica 70 cm.

1 comment:

  1. Śliczne rzeczy robisz, ta ostatnia serweta mnie zachwyciła. Przecudna!!!

    Serdecznie Cię pozdrawiam dziękuję za odwiedziny i życzę Cudownego Nowego Roku!!!!!

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!