Monday 25 October 2010

Na slodko

Witajcie!
Dzis chcialam Wam pokazac moje ostatnie "dzielo" tortowe. Zamowienie nie bylo latwe, bo musialam odtworzyc logo Arsenalu, klubu pilkarskiego.  Sie narobilam...ale dumna jestem jak paw! Tort sie bardzo podobal i smakowal, a to bardzo wazne!
Tort kawowo-orzechowy. Oto on:




A jak zaczelam piec...to nie moglam przestac hihihihi Korzystajac z przepisu jaki znalazlam u Moniki  (http://ourhomemadehome.blogspot.com/2010/10/one-kitchen-mistake-to-delicious-iwonas.html) zrobilam drozdzoweczki z serem! PYCHA Polecam goraco! Latwe, pyszne i pachnace!



 


To na dzis tyle slodkosci...a od jutra bede Was zameczac kroliczkami, ktore sie u mnie mnoza ;)
Pozdrawiam goraco i dziekuje za wszystkie komentarze!
A.


13 comments:

  1. No bo z króliczkami to wiadomo..:))
    Torcik wygląda smakowicie ,a o drożdżówkach nie wspomnę?!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Jako żona wielkiego fana Arsenalu, muszę przyznać, że godło wyszło znakomicie. Jestem pod wrażenie. A drożdzówki wyglądają zachwycająco apetycznie:)

    ReplyDelete
  3. tort jest rewelacyjny, super, bardzo Ci się udał, wbiłabym w niego zęby bez zbędnego krojenia :-), no i jeszcze te drożdżówki...a ja taka głodna....pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  4. Zawołałam do kompa swego 10-letniego zapalonego futbolistę, który za miesiąc ma urodziny. Ale było "wow". No i mam przynajmniej zarys koncepcji. Dzięki za tortową inspirację.Może mi sie uda choć trochę dorównać Twojemu dziełu.

    ReplyDelete
  5. Ojejku... Nabrałam apetytu na słodkości ;-)) Tort prezentuje się znakomicie ;-))

    ReplyDelete
  6. Podziwiam, nawet zdecydowanie, bo tak nie umię :)

    ReplyDelete
  7. Witaj
    Do tych slodkości dodaję wyróznienie. Nie jestem pewna czy przyjmujesz, ale niech to będzie swiadectwo mojego zachwytu nad Twoją twórczą pracą
    szczegóły u mnie
    Pozdrawiam
    Marta

    ReplyDelete
  8. łał siostra!!!

    tort rewelacja, pewnie w smaku rewelka jak każdy Twój tort, ale tych rogalików to Tobie nie podaruję :) już widzę jak Franula pomagał Ci w tej pracy.

    Pozdrowienia U.

    ReplyDelete
  9. Tort rewelacja i palce lizać!!!!Gratuluję takiego smakowitego talentu!!!!

    ReplyDelete
  10. Tort rewelacyjny, pewnie jeszce lepszy w smaku. Masz zdolności kulinarne Kochana - zazdroszczę. Nie wiem jak go zrobiłaś ale dla mnie super i ten poprzedni z króliczkiem tez fajny był.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Cudowniasty tort ... i pewnie przepyszny

    ReplyDelete
  12. Jej, jakie pyszności! Zrobiłaś mi smaka, chyba te drożdżóweczki upiekę w najblizszym czasie,mniam.... :)
    Dawaj króliki na bloga, zanim sie rozejdą:))))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie na candy!:)
    Magda

    ReplyDelete
  13. Tort świetny. Ja też się bawię w robienie tortów z masy plastycznej, musze odnaleźć jakąś fotkę i wrzucić. Naprawdę super tort pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!