Wednesday 6 January 2010

Snieg!


Wierzyc sie nie chce, ale u nas pada snieg!
Kolejny dzien jest bielutko i przytulnie! Teraz za oknem prawdziwa sniezyca! Mieszkam tu 7 lat! I snieg widzialam tutaj 3 razy po kilka godzin! Paralizowal ulice i ludzi! A teraz spadl w sylwestra i nadal cieszy oko moje i mojego dziecka! Biedny tatus musi chodzic do pracy i walczyc z problemami lodu na drogach. Irlandczycy sa zupelnie nie przygotowani na ta okolicznosc! Martin, sam posypywal sola nasze okolice i wjazd do siebie do pracy!!! Uwierzycie, ze oni nie wiedzieli jak sobie ze sniegiem poradzic!! Biedni!!

Oto kilka zdjec moich chlopakow w akcji!

A zapomnialam napisac, ze chyba pomalutku sie bede "rozpakowywac". Moi tesciowe przylatuja z Czech 29 stycznia!!! Nie wiem czy wytrzymam do tego czasu!!!! Oby!!!


Pozdrawiam




Zapisalam sie na nowe candy...marzy mi sie ta torebeczka w aniolki!!!




2 comments:

  1. Pozdrawiam i zapraszam do siebie po odbiór nagrody ;)
    www.pogodzinach7.blox.pl

    ReplyDelete
  2. O ja!!!! Dziekuje!!! Moja pierwsza wygrana!!!!

    ReplyDelete

Dziekuje Wam za odwiedzinki i komentarze, dodaja skrzydel!

Thank you for your visit and comments, add wings!